Rakltų pririšimas
Raktų programavimas pririšimas Kaune Vilniuje

RENAULT RAKTŲ GAMYBA VILNIUJE KAUNE

Padėsime, jeigu pamestas Renault raktas kortelė. Pagelbėsime jeigu reikia antro Renault rakto dublikato. Visų Reanault Laguna Megane Scienic Velsatis Esapce Traffic Master ir kitų modelių gamyba ir programavimas pririšimas bei adaptacija Kauno ir Vilniaus mieste.

Taip pat profesionali pagalba jeigu sugedo ar neveikia Renault raktai kortelės. Pakeisime net bateriją, jeigu nežinote iš kur gauti Renault automobilio raktui, nors daugelis mano, jog reikia naujo atsarginio Renault rakto…

RENAULT RAKTAI IR KORTELĖS –

VISKAS NUO A IKI Z

autoraktu gamyba vilniuje kaune
raktai automobiliams kaune vilniuje

Prancūziškų automobilių gamintojai patys pirmieji pradėjo savo automobiliuose diegti naujos kartos apsaugos sistemas. Dar 1995 metais Renault automobiliai iš gamyklos pradėjo važiuoti ginkluoti apsaugos sistemomis, kurios duomenimis keisdavosi infraraudonaisiais spinduliais.

Per siųstuvą, kuris buvo įmontuotas į raktelio korpusą buvo atjungiamas imobilaizeris, kuris duoda leidimą variklio užvedimui. Tais pačiais infraraudonaisiais spinduliais buvo valdomas centrinis užraktas. Taigi, tokią apsaugos sistemą turėjo Renault Clio, Renault Twingo ir Renault Megane raktas.

PIRMA KARTA – RENAULT AUTOMOBILIS NESIKURIA?

„PABĖGO“ IMOBILAIZERIS

Statistika tokių pirmųjų Renault apsaugos sistemų parodė, kad pirmos kartos Renault raktai su imobilaizerių valdymo elektronika buvo be galo nepatikimi. Ypač dėl neretai pasitaikančių įtampos šuolių imobilaizerio kodai „nusimušdavo“ arba kitaip sakant „pabėgdavo“.

Taip pat dažna problema būdavo infraraudonojo siųstuvo gedimas. Bet kuriuo atveju Renault nesivesdavo ir čia reikėdavo raktus mokančio remontuoti meistro automobilio raktininko. Nors visi dažniausiai pradėdavo nuo Renault automobilio diagnostikos, kurią dažniausiai (visi galvoja), jog geriausiai gali atlikti tik Renault servisas, nesvarbu kokiame mieste – Kaune ar Vilniuje…

Norint išspręsti šią problemą reikėdavo išardyti rakto korpusą ir jo viduje surasti lipduką, ant kurio būdavo parašyta raidžių ir skaičių kombinacija.

Tada šis kodas būdavo suvedamas į tam tikrą programą, kuri pagal šį kodą sugeneruodavo kodą, reikalingą imobilaizerio atblokavimui. Šis kodas būdavo suvedamas jau pačiame automobilyje, pagal gamintojo nurodymus instrukciją.

RENAULT RAKTO ČIPAS – ANTRA KARTA

Sekantis etapas buvo naujos kartos apsaugos sistema su Renault rakte įmontuotu čipu. Renault rakto spyna jau turi savyje įmontuotą nuskaitymo įrangą ir įstačius raktelį į spynelę bei sutapus kodams imobilaizerio ir „čipuko“ automobilio paleidimas tampa įmanomas. Atstumas, kuris reikalingas apsikeisti informacija viso labo tik keli milimetrai.

Korpusas tas pats – viduriai skiriasi

Dar reiktų atkreipti dėmesį ir į tai, kad seni Renault raktai, nors iš išorės atrodydavo vienodi – viduje galėjo skirtis savo mehanizmo funkcijomis. Esmė – Renault automobilio centrinio užrakto valdymas.

Vienas Renault raktas būdavo su atskiru „čipu“ užvedimui ir atskira plokšte, kuri buvo ataskinga už distancinį centrinio užrakto valdymą. Tokius niuansus turėjo pirmos kartos Renault Clio Megane Logan su dviem mygtukais automobilių raktai.

RENAULT AUTOMOBILIO RAKTAS KORTELĖ – TREČIA KARTA

Didelę nuostabą sukėlė pirmieji Renault automobiliai su užvedimo kortelėmis, kurie vairuotojams buvo kažkoks „kosmosas“. Toks pokytis įvyko nuo 2003 metų pirmojo Renault Megane automobilio.

Ši Renault kortelė kitaip dar vadinama Protingu raktu „Smart Key“ ir jos kai kuriais atvejais net nereikėdavo kišti į skaitytuvą. Dabar Renault automobilis buvo pradėtas užvedinėti nekišant raktelio, o spaudžiant „Start“ mygtuką užvedimui ir „Stop“ mygtuką variklio gesinimui.

RENAULT RAKTO KORTELĖS GAMYBA SU „KEY LESS“ FUNKCIJA

Dar kitaip ši funkcija vadinama „Laisvos rankos“. Tai reiškia, kad Renault raktas kortelė gali savyje turėti ne vien tik variklio užvedimo ir sustabdymo funkciją.

Tai reiškia, kad automobilis gali būti atrakinamas vien tik priėjus prie automobilio ir įstatymas – įkišimas į kortelės skaitytuvą nereikalingas. Užtenka to, kad Renault automobilio salone Renault kortelė raktas apskritai būtų kažkur padėtas. Tuomet spaudžiame „Start“ mygtuką ir viskas… Automobilis vedasi.

JEIGU RENAULT KORTELĖ NEVEIKIA, KĄ DARYTI?

Labai dažnai Renault vairuotojai susiduria su tokia situacija, kada nepilnai veikia Renault kortelės atrakinimo arba užvedimo per atstumą funkcija.

Čia dažniausiai problema būna pasibaigusi kortelės baterija. Tačiau, jeigu nusėdo Renault rakto kortelės baterija – išeitis yra… Paprasčiausiai reikia įstatyti į kortelę į lizdą ir skaitytuvas sugeba „susikalbėti“ per trumpą atstumą, – tokiu būdu galima paleisti variklį.

Tiesa, yra buvę tokių kurioziškų situacijų, kad vairuotojai mano, jog atsirado gedimas visai kitoje vietoje, kad ir pvz. galvoja jog kemšasi Renault automobilio katalizatorius…

Jeigu neveikia durų atrakinimo funkcija, tam yra atsarginis variantas, tai kortelėje esantis raktelis. Juo galima mechaniškai atrakinti Renault duris. Žinoma, reikia turėti galvoje ir tokią situaciją, kad galimai kažkada buvo keista spynelės šerdis… Tokiu atveju per neapsižiūrėjimą galimos nemažos išlaidos. Nors tai labai reti atvejai.

SUGEDO RENAULT KORTELĖ – KĄ DARYTI?

Jeigu nusėdo baterija – problema pašalinama lengvai. Tačiau labai dažnai nutinka taip, kad pažeidžiamas kortelės korpusas, o tuo pačiu ir plokštės elektronika. Tokiu atveju gali ir Renault automobilis ir nesikurti ir centrinis nevisada veikti. Belieka tik pakeisti Renault kortelę nauja. Žinoma, reikės atlikti ir programavimą, kad automobilis atpažintų Renault kortelę kaip originalią.

KAIP MES GAMINAME RENAULT RAKTUS IR KAIP GAMINA ATSTOVAI?

Gamintojas, kai reikia Naujos Renault rakto – kortelės eina vienu keliu, mes savo ruožtu kitu. Oficialus atstovas siunčiasi Renault raktus iš gamintojo Prancūzijoje. Kartais tai užtrunka mėnesį, kartais mažiau. Mes galime, jeigu

Reikia pagaminti Renault kortelę tai padaryti labai greitai, tą pačią dieną, kelių valandų bėgyje. Turime specialią įrangą, kuria atliekamas Renault kortelės programavimas. Šios įrangos pagalba sugebame išsitraukti iš imobilaizerio atminties specialų Pin kodą, be kurio neįmanomas būtų kortelės pririšimas.

GALIME PADĖTI KAI REIKIA RENAULT RAKTO:

Reikia Renault Clio (rakto) kortelės
Reikia Renault Duster (rakto) kortelės
Reikia Renault Espace (rakto) kortelės
Reikia Renault Fluence(rakto) kortelės
Reikia Renault Kangoo (rakto) kortelės
Reikia Renault Koleos (rakto) kortelės
Reikia Renault Laguna (rakto) kortelės
Reikia Renault Logan (rakto) kortelės
Reikia Renault Magnum (rakto) kortelės
Reikia Renault Megane (rakto) kortelės
Reikia Renault Modus (rakto) kortelės
Reikia Renault Premium (rakto) kortelės
Reikia Renault Sandero (rakto) kortelės
Reikia Renault Symbol (rakto) kortelės
Reikia Renault Trafic (rakto) kortelės
Reikia Renault Twingo (rakto) kortelės

Taip pat atliekamas Renault VAC102 pagaminimas
Renault raktas be mygtukų
Raktas be knopkių Renault VAC102 naudojamas Renault raktų dublikatų gamyboje

Jeigu reikia Renault rakto su čipu ir geležte naudojamas modeliuose
(Renault logan raktas)
(Renault Sandero raktas)
(Renault Duster raktas)
(Renault Symbol raktas)